Několik málo odkazů na publikované reklamní texty:

„Z řemesla se lze pozvednout k umění. Z fušování nikdy.“ Moudrá slova Johanna Wolfganga von Goethe představují memento mého psaní. Mistr mi jistě odpustí malou parafrázi:  „Napsat poutavý reklamní text je řemeslo, přimět čtenáře k činu je umění.“

 

Není jednoduché vybrat ze stovek článků několik málo a vložit na jejich bedra kříž důkazu schopnosti vytvořit přesvědčivý a poutavý text. Posuďte sami, zda se mi to povedlo:

 

Zavlažování zahrady z řeky či nádrže

aneb jaké čerpadlo zvolit k tomuto účelu. Zajímavé téma, nutnost proklestit si cestu džunglí technických a technologických údajů a podat je tak, aby se v nich čtenář neutopil a dočetl až do konce.

Na jiné zahrádce vyrostlo povídání o smaragdech:

Magické hlubiny tajuplné krásy

 

A několik dalších, od každého něco:

http://www.axa-pneu.cz/clanky/ze-sveta-pneumatik/prezouvani-pneumatik

http://www.nitecore.eu/techcentrum/o-produktech-nitecore/nitecore-tm16gt

http://www.eurolamp.cz/ze-sveta-profesionalnich-svitilen/iris.

http://www.kupzarovky.cz/venkovni-svitidla-fontanova-c-203_941.html

 

Neměl bych zapomenout na turistický ruch:

https://penzion-u-pavla-zdiar.hotel.cz/

https://apartment-medvedin-331110.hotel.cz/

 

Nu a závěrem vzpomínka na poradenství při financování projektů:

http://news.cafin.cz/clanek/financovani-inovaci